L’Ajuntament de Sant Ramon signa el conveni de col•laboració amb la Coral de Sant Ramon.

El Sr. Aleix Bochaca, alcalde de Sant Ramon, va refermar la voluntat de l’Ajuntament per seguir pactant amb les entitats per tal de potenciar la cultura i refermar la convivència entre els vilatans.

Signatura del conveni amb l'associació Coral de Sant Ramon

DIMECRES 08 MAIG 2019

L’Ajuntament de Sant Ramon signa el conveni de col·laboració amb la Coral de Sant Ramon.

El passat dimecres 1 de maig l’Ajuntament i l’Associació Coral Sant Ramon van signar el conveni de col·laboració per al 2019, amb el qual l’Associació Coral Sant Ramon, rep una ajuda de fins a 1.000€ de l’Ajuntament per a desenvolupar les activitats de l’any.

En aquest acte hi van ser presents una part representativa de la Junta de l’Entitat, encapçalada per la seva Presidenta, la Sra. Mª Dolors Marbà i alguns dels seu membres com Sr. Josep Mª Pinyot, tresorer, la Sra. Montserrat Farrera, secretària i la Sra. Mª Rosa Carulla, com a Vocal.

Josep Mª Pinyot

Membre de la Coral Sant Ramon