L’Ajuntament de Sant Ramon signa el conveni de col•laboració amb l’Associació de Dones Vent Seré.

L’alcalde de Sant Ramon va manifestar un cop més la voluntat de treballar amb les entitats que ajuden a fer dinàmic i actiu el municipi perquè projecten moltes activitats durant l’any.

DIMARTS 02 JULIOL 2019

L’Ajuntament de Sant Ramon signa el conveni de col·laboració amb l’Associació de Dones Vent Seré.

És va realitzar la signatura del conveni  amb l'alcalde del municipi Aleix Bochaca i la presidenta de l'entitat Pepi Corretge. Aquest conveni atorga a l’avançada  una subvenció de 900 euros per a la entitat i d'aquesta manera no és descapitalitza i ho justifiquen una vegada han realitzat les activitats amb un termini màxim fins a principis de l’any vinent.

Les actuacions subvencionades que figuren al conveni són una sortida a la Pobla de Segur i tallers creatius.

Juny, 2019.

Fotografia de la signatura.