L’ajuntament de Sant Ramon participa als actes de la diada de l’11 de setembre

L’alcalde va prendre part en l’ofrena floral celebrada a les quatre barres de Cervera

DILLUNS 14 SETEMBRE 2020

El municipi de Sant Ramon va estar representat pel seu alcalde, Aleix Bochaca, als actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya celebrats a Cervera el passat 11 de setembre.

Bochaca va prendre part en l’ofrena floral al monument de les Quatre Barres de la capital de la Segarra, tot fent entrega d’un ram de flors en nom del consistori, tal i com van fer altres representants polítics d’arreu de la comarca.

L’ofrena floral va anar acompanyada d’una audició dels alumnes del Conservatori Professional de Música de Cervera i les intervencions del Paer en Cap de Cervera i el President del Consell Comarcal de la Segarra. Paral•lelament, a l'oficina de turisme es va celebrar una jornada de portes obertes a l'espai temàtic del CAT., on també es va projectar l'audiovisual "Origen de la Generalitat de Catalunya".