Finalitzen les obres de millora del carrer Sant Ramon de Portell

Els treballs han costat 23.544,26€

DIMECRES 08 JULIOL 2020

L’execució de l’obra «Millora de paviments, xarxa d’abastament d’aigua i clavegueram al carrer Sant Ramon de Portell» s’ha completat després de gairebé dos mesos de treball.

La Conselleria de Presidència de la Generalitat de Catalunya va concedir un ajut a l’Ajuntament de Sant Ramon de 14.185.99€ per dur a terme aquesta millora, el cost total de la qual ha estat de 23.544,26€. La part restant de la despesa (9.368,27€) l’ha cobert l’Ajuntament amb fons propis.

El carrer presentava un avançat estat de degradació degut al fet que disposava d’unes xarxes soterrades d’instal·lacions obsoletes que havien de ser constantment objecte de reparacions. Això provocava casos de fuites en la xarxa de clavegueram (cosa que podia afectar la salubritat dels habitatges del nucli) i en la xarxa d’abastament d’aigua, que es traduïa en pèrdues constants de  recursos econòmics i hídrics.

El paviment no presentava suficients garanties de seguretat en la utilització, fet que incidia negativament en els veïns del nucli. Cal destacar, a més, que el tram del carrer Sant Ramon dona accés a un establiment de turisme rural, per tant les obres podrien incidir positivament en la incentivació de l’economia local.

D’aquesta manera, les principals obres que s’han realitzat han estat la renovació de xarxa d’abastament d’aigua, la renovació de la xarxa de clavegueram i la restitució de paviments. El total de la superfície intervinguda comprén 147,78m2. Francesc Rosell, l’arquitecte tècnic de l’obra, ha comptat amb la col·laboració del regidor portellenc de l’equip de govern Joan Marbà durant la realització de la reparació.

Galeria d'imatges