Finalitzades les obres de construcció del parc infantil al Passeig Sant Jordi de Sant Ramon.

Al passeig Sant Jordi de Sant Ramon s’han finalitzat les obres que han donat lloc a un nou espai d’esbarjo pensat especialment per a les famílies amb infants. L’equipament en jocs del parc infantil comprèn un balancí, un gronxador mixt i un tobogan.

Imatge del parc nou cedides per l’Ajuntament de Sant Ramon.

DILLUNS 06 MAIG 2019

Maig 2019.

El pressupost de les obres han ascendit a un cost estimat en  25.158,61 euros tal com es preveia en el pressupost municipal de 2019  i per l’execució de l’obra s’ha rebut una subvenció de 20.000 euros per part de la Diputació de Lleida.

Les actuacions s’han desenvolupat durant el mes d’abril, a càrrec de l’empresa Ribalta i Fills, SA i no han afectat al trànsit rodat del passeig Sant Jordi.

Tal com explica l’alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, les obres s’han realitzat tenint en compte que per tal d’evitar danys amb motiu de caigudes accidentals, s’ha col·locat un paviment d’aglomerat sintètic (cautxú).  El parc està protegit per una tanca perimetral de fusta de 44 metres de longitud i 80 cm  d’alçada , amb dues portes d’accés.

A més, com a millora de l’obra s’ha aconseguit la instal·lació d’un paviment d’aglomerat sintètic (cautxú) també per al gronxador de la font de Gospi, per tal d’evitar danys amb motiu de caigudes accidentals, valorat en 1.338,59€.

Actuació finançada amb el suport de la Diputació de Lleida.

Informa Ajuntament de Sant Ramon.

Galeria d'imatges