Festa de fi de curs de l'Escola de Sant Ramon

El passat divendres 14 de Juny vam celebrar la festa de fi de curs de la nostra escola. L’eix central va ser acomiadar els alumnes de 6è que el curs vinent ja no seran amb nosaltres, ja que es fan grans i marxen cap a l’institut.

Festa final de curs de l'Escola

DIMARTS 02 JULIOL 2019

FESTA FI DE CURS

Primerament, la Montse, com a tutora de 6è va fer un bonic discurs per tal de dir-los-hi adéu. A continuació cada comunitat de l’escola havia preparat una actuació per acomiadar-los. Els petits ens van oferir amb un ball carregat d’energia, el mitjans havien fet poemes dedicats als seus companys grans, i, finalment, els grans ens van obsequiar amb una obra de teatre recreant l’estona de rotllana imitant els seus companys i mestres. També, cada comunitat, els hi va oferir a cadascun dels companys un petit obsequi per a que recordin el seu pas per l’escola.

Posteriorment també es va aprofitar la festa per acomiadar la Montse Majà, ja que aquest any es jubila, i tota la comunitat educativa (pares, mares, mestres, alumnes, AMPA, Ajuntament de Sant Ramon) va voler retre-li un petit homenatge agraint-li la seva tasca i dedicació. Tant la Presidenta de l’AMPA, com el Senyor Alcalde li van lliurar uns presents en homenatge a la seva tasca.

Després va venir el torn pels a que els alumnes de 6è es poguessin acomiadar, com també ens van presentar una sèrie d’espais amb propostes per tal que els nens i nenes poguessin gaudir amb les seves famílies.

Per acabar la festa hi va haver un gran sopar al pati de l’escola, el qual havia organitzat l’AMPA. I per amenitzar-lo vam tenir el plaer d’escoltar el grup Forty Miles.

Durant el sopar, pares i mares d’exalumnes, com també aquests últims, van voler retre el seu particular homenatge a la Montse.

Va ser una vetllada en la qual tota la comunitat educativa va poder gaudir conjuntament.

Text i imatges de l'Escola de Sant Ramon.