El grup vocal In Crescendo, guanyador del concurs “Oh Happy Day” de TV3 actuarà el 27 d’abril a Sant Ramon.

L’Ajuntament de Sant Ramon seguint amb la tònica de donar suport a la cultura i a la música en particular i amb l’objectiu que aquests actes estiguin a l’abast de tothom, enguany els Cicles Culturals de Sant Ramon també ofereixen actuacions que tenen lloc en altres estacions de l’any, a més de la ja acostumada de l’estiu.

Imatge del cartell de l’actuació.

DIMECRES 17 ABRIL 2019

Als Cicles Culturals que patrocina l’Ajuntament, amb la col·laboració de la Coral Sant Ramon en l’organització dels concerts i de l’escola, s’hi han incorporat diferents activitats musicals per a la primavera, iniciant-se amb la del passat dissabte 6 d’abril, amb la Damaris Gelabert a la sala de l’Envelat del Centre Cultural.

Als voltants de Sant Jordi, el dissabte 27 d’abril,  a dos quarts de 10 del vespre, hi haurà la visita del Grup Vocal “In Crescendo”, guanyador del concurs  “Oh Happy Day” de TV3 l’any 2014, en el qual hi participa una filla de la Damaris Gelabert.

El Grup està composat per 12 joves que es van reunir la primavera de 2014 per presentar-se al càsting  de la segona edició del concurs i en van sortir guanyadors.

Amb 4 anys, aquest grup ja han muntat diversos espectacles i editat els corresponents discs, com “Som In Crescendo” (2015), “Infimit” (2017) i “Inesperat” (2018), així com diverses activitats en forma de gires, experiments musicals i col·laboracions amb artistes reconeguts com Joan Manel Serrat, Joan Dausà, Elena Gadel, Mishima i Damaris Gelabert.

L’alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, explica que en aquest concert de Sant Ramon, “In Crescendo” s’interpretarà una selecció de les cançons que més han marcat al grup, algunes 100% a capella i altres acompanyades d’instruments en directe, interpretats pels mateixos membres del grup.

Bochaca explica que com en les anteriors activitats, l’entrada serà gratuïta i es desenvoluparà dins l’incomparable marc de l’església del Santuari de Sant Ramon, de la Comunitat Mercedària, que, com de costum, cedeix desinteressadament l’espai i per això els vull agrair una vegada més la seva incondicional col·laboració.

Abril, 2019.