Dàmaris Gelabert omple de gom a gom l'Envelat de Sant Ramon

La famosa autora de cançons infantils Dàmaris Gelabert està en plena gira, i aquest passat cap de setmana va aturar-se a Sant Ramon. La coneguda cantant compta amb més de 100 milions de visualitzacions al seu canal de Youtube i 128.000 subscriptors, cosa que va causar que pares i fills vinguts de tota la província es concentressin el passat dissabte 6 d'abril a l'Envelat de Sant Ramon.

Moment de l'actuació

DIMECRES 10 ABRIL 2019

Dàmaris Gelabert omple de gom a gom l'Envelat de Sant Ramon

L'espectacle infantil començava a les 18.00 hores, però mitja hora abans el poble ja estava ple de cotxes aparcats al voltant de la sala. La cua de persones que hi havia a les 17.30h no s'havia vist mai en aquest petit municipi, i és que els nens i nenes volien agafar lloc davant de tot per gaudir de la fabulosa Dàmaris Gelabert. A les 17.45h es van obrir les portes de l'Envelat, i 5 minuts després ja no quedava cap cadira lliure de les gairebé 300 que hi havia. Així doncs, la resta d'espectadors van haver de mirar l'espectacle des de les llotges laterals que disposa la sala o, en el cas dels més desafortunats, de peu. Finalment, més de mig miler de persones es trobaven dins l'Envelat, fet que cal destacar, ja que no es recorda cap esdeveniment amb tants espectadors a Sant Ramon, segurament perquè entre tot el municipi hi ha menys de 500 persones empadronades. El nombre tan elevat de públic gairebé iguala a les festes majors del poble de cada 31 d'agost o al concert del Sant Ramon Rock que se celebra des de fa 10 anys.

La festa era gratuïta, i la va poder gaudir gent que va venir des d'Agramunt, Tàrrega i fins i tot des de la Seu d'Urgell (entre altres localitats). La benvinguda va anar a càrrec de l’alcalde del municipi, Aleix Bochaca, on durant el seu parlament va dir que és un projecte conjunt amb l'escola i s'emmarca dintre els cicles culturals de la població.  A més, l'espectacle va comptar amb diferents personalitats, com el director del departament musical del Liceu i de la  jove orquestra nacional de Catalunya, bon amic de l’alcalde, Antoni Pallès, aquest va dir que quan se sumen projectes com és aquest cas surten bé, ja que és te que invertir en educació, ja que són el present i futur de la societat. També va assistir l’alcalde de Cervera, Ramon Royes.

Així doncs,  tots els assistents van poder ballar les cèlebres cançons de la Dàmaris com "Bon dia!", "Els mosquits" o "Els dies de la setmana". Després de 75 minuts de música, el xou va finalitzar amb tot el públic dempeus seguint els passos que marcava la cantant.

Els pròxims esdeveniments es realitzaran a l'església del Santuari de Sant Ramon a les 21.30h els quals seran: Coral increcendo 27 abril 2019 i la Coral P.A.I.S. de l'Argentina 12 de juliol 2019.

Abril, 2019.

Imatges de l’espectacle facilitades per l’Ajuntament de Sant Ramon (Roger Rubió).