Clou el taller d’habilitats personals i professionals a través del coach Miquel Vallès a Sant Ramon.

Sant Ramon projecta un taller d’habilitats personals i professionals on aquest any ha comptat amb una participació de 12 persones, dones del municipi, que han pogut gaudir i aprofitar un total de 10 classes de 3 h en dissabtes matí, un parell de cops al mes.

Fotografia Miquel Vallès

DILLUNS 25 MARÇ 2019

Tal com ha explicat el tallerista-coach Miquel Vallès és un plaer treballar amb la creativitat, i més si es fa en bona companyia, en grup i amb un bon propòsit com és el cas.

El taller té com a finalitat utilitzar l’art i la creativitat com a recurs i eina bàsica per l’autoconeixement i per la descoberta del món interior amb tota la seva força, sensibilitat i riquesa. Vallès ens explica que és sobradament conegut, tot i que de vegades incomprensible pel qui no ho ha provat. Moltes vegades ens fem la idea de les coses, però es la experiència la que ens obre a aprendre, integrar i per tant poder fer canvis de base que ens permetran caminar més lluny i en la direcció que nosaltres decidim.

Durant el curs, les participants creen les seves pròpies obres i així poden obrir possibilitats i creativitat i també vol dir deixar el control i confiar, confiar en la saviesa interior, en el propi gust, talents i recursos. I, si el volem compartir, ja té molt més sentit ; d’alguna manera aportem i enriquim el nostre entorn.

El curs ha tingut una bona acollida, i un resultat satisfactori per la majoria de participants.

Miquel Vallès explica que espera poder tornar-hi en futures edicions i que més persones s’hi puguin sumar i gaudir-lo. Gràcies a tots els qui han fet possible aquest curs, especialment als alumnes, també a l’ajuntament i al seu alcalde Aleix Bochaca que, mitjançant la seva intervenció, ha fet possible tenir la subvenció de la Diputació de Lleida que permet oferir-lo de manera gratuïta a tots els participants. El taller té un pressupost de 1.897,28 € i ha tingut un finançament de la Diputació de Lleida de 1.500 €.

Informació i fotografia del tallerista Miquel Vallès.