Notícies

Sant Ramon celebra la reobertura del casal d'estiu valorant molt positivament l'alta participació i la il.lusió dels infants que en gaudeixen.

L’Ajuntament de Sant Ramon ha col•laborat amb la iniciativa i s’ha fet càrrec del cost d’una monitora i del servei de neteja de les instal•lacions. L’alcalde valora molt positivament l’alta participació i destaca els valors de convivència i cohesió en què es basen les activitats del casal.

L’Ajuntament de Sant Ramon i l’AMPA de l’escola signen el conveni de col•laboració.

El passat mes de maig l’alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, va reunir-se amb la directora de l’escola, Carmina Ollé i, la presidenta de l’AMPA, Neus Rosell, i un grup de pares i mares de l’escola Mare de Déu de la Mercè, per tal de renovar i signar la subvenció de 2.400 euros que l’ajuntament de Sant Ramon cedeix des de fa anys a la nostra escola.

El grup vocal In Crescendo, guanyador del concurs “Oh Happy Day” de TV3 actuarà el 27 d’abril a Sant Ramon.

L’Ajuntament de Sant Ramon seguint amb la tònica de donar suport a la cultura i a la música en particular i amb l’objectiu que aquests actes estiguin a l’abast de tothom, enguany els Cicles Culturals de Sant Ramon també ofereixen actuacions que tenen lloc en altres estacions de l’any, a més de la ja acostumada de l’estiu.

Dàmaris Gelabert omple de gom a gom l'Envelat de Sant Ramon

La famosa autora de cançons infantils Dàmaris Gelabert està en plena gira, i aquest passat cap de setmana va aturar-se a Sant Ramon. La coneguda cantant compta amb més de 100 milions de visualitzacions al seu canal de Youtube i 128.000 subscriptors, cosa que va causar que pares i fills vinguts de tota la província es concentressin el passat dissabte 6 d'abril a l'Envelat de Sant Ramon.